鏡湖龍舟

今日,終於係鏡湖龍舟的第一次訓練
上次每次話訓練ge時候
唔係天灾(天氣突然變冷)就係人祸(教練唔得閑)
但出奇的多人去,一條龍裝唔晒
之后佢教我動作,佢話我個d動作係舊式ge動作
但佢教我ge個d動作
就係我地以前玩到無晒力之后個d動作  戴太陽眼鏡
今次個d運動量,真係少得惊人昏昏欲睡
諗返起龍青個陣,真係好正
一去到就爆個2000……
期待下一次有更好ge感覺
 
本篇發表於 生活。將永久鏈結加入書籤。

15 Responses to 鏡湖龍舟

  1. Tony 說道:

    哈哈 有冇失望?

  2. Legend 說道:

    唉…..搞到我好掛住龍舟= ="‘

  3. 小光 說道:

    上年暑假四個人扒左五圈西灣湖揮手區~~

  4. 家偉 說道:

    鏡湖5人男子龍舟

  5. Edward 說道:

    無5人龍舟,得十人龍

  6. BeL 說道:

    係咪臂力好好先得ga?

  7. Legend 說道:

    你地條龍快D定係龍青條龍快D?

  8. yu 說道:

    一去到就爆個2000……咩意思??

  9. ╒ ║哈╮蜜瓜╠ 說道:

    今次你地一開始就500LE~不過有女仔係度, 你就體諒下LA..

  10. 小光 說道:

    只要安哥出聲有大把外援!

  11. Edward 說道:

    最強外援揮手to bel: 唔一定to yu : 爬2000米

  12. 小光 說道:

    最強外援?你講緊我?

  13. Kong Hon 說道:

    鏡湖龍舟…聽個名都唔方勁得去邊

  14. . 說道:

    呵呵….加油la~

  15. denis 說道:

    扒到仆曬街 頭都變獅子都未停得

發表留言