第一日學車

今日,第一次去學車
發覺要花成個鈡先去到學車個度….
一去到,同個c傅講左兩句之后
佢就無理過我……  orz
係直線個度狂兜圈
依家對起步同剎車有d唔熟
差唔多完個陣好想剷入去兜8字
但俾佢快一步叫我收車
之后睇下時間,我10點九攞車,佢11點半就叫我收車勃然大怒
不過算,第一日當送俾佢…..
本篇發表於 生活。將永久鏈結加入書籤。

5 Responses to 第一日學車

  1. Tony 說道:

    爽!!! 千其唔好好似筆試甘考兩次 哈哈

  2. ╒ ║哈╮蜜瓜╠ 說道:

    原來老板考左筆試LA?我當年行直路行左10堂, 真係攞命..= =

  3. Edward 說道:

    你直路10堂 =.="我諗我家姐應該會同你差唔多

  4. ╒ ║哈╮蜜瓜╠ 說道:

    我以為我已經係一個神話添..XD"

發表留言