体質鑑測的一天

今日,一早同炳釗去左氹仔做体質鑑測
炳釗陪我去而矣,但俾我屈左佢都參加埋一份
最慘的都係跑一千
跑完之后好頽,得一分
握力,体形都爆分
体重輕了,唔知係好事定壞事…..
其它唔好提
 
之后見到啊超同麗人
走個陣話去踩完單車先返home
踩左一粒鈡,挺爽
環繞威尼斯人一圈,風景還可以
在回程途中,啊超出現了   紅,肿,熱,痛
哈,技術不足,請多多練習
 
中午又飛返鄉下
但今日得到了不少
得到了一對似乎不属於自己的脚,同一邊极痛的搏頭
本篇發表於 生活。將永久鏈結加入書籤。

11 Responses to 体質鑑測的一天

  1. Tony 說道:

    你1000還有1分 我系0分………囧

  2. 小光 說道:

    你咁on9返澳門體質監測完又返鄉下?

  3. Edward 說道:

    你咬我~~

  4. ╒ ║哈╮蜜瓜╠ 說道:

    有機會去練習練習..^^"點解一邊膊頭會勁痛?

  5. Edward 說道:

    唔知,可能踩車姿勢唔正确同部車ge高度唔啱

  6. 小光 說道:

    幾時叫埋我一齊練唔用手渣車??

  7. BeL 說道:

    我真係好好彩戈時未夠18,無參加到…我成世人最憎跑步,一定會跑到嘔

  8. lillian 說道:

    真係跑到超辛苦…我都係成身腰酸骨痛!!

  9. Edward 說道:

    感覺良好

  10. Tony 說道:

    老板 你件衫好似都濕嗮wo…….

發表留言