唱k去了

今日,超姐生日
so尋晚就去左唱k慶祝
今次唱k,飲ge野好淡
有只飲綠茶ge感覺
 
娟娟同啊靜wing左
一個起勢講野,一個起勢嘔
家富無心情,偉哥完全被台化
tony光去唔到,佢話人唔到,歌都要到
我地幫你唱埋<我的愛人>了,你放心
唱完五點幾,剩返肥威,小鵬,家富,tony,sunny,我,超
因為今日要返八點半,唔想返學前訓
因為好易起唔到身,於是去m記食個早點
在helen樓下都撞到佢,佢真係肥左不少
食完hea到七點三,返home沖個涼
之后返學去了
 
上堂個陣釣左大約一個鈡魚
之后就唔多眼訓,但對眼勁攰
中午ge社會堂,又等住去訓
不過第一次咁玩
有當日謝c宴之后ge感覺
真係好正
 
本篇發表於 生活。將永久鏈結加入書籤。

19 Responses to 唱k去了

  1. Tony 說道:

    飲綠茶都有人wing 哈哈哈哈…………..有點兒無恥tim……….Helen真系好肥…………底褲兄很無奈………….

  2. jessie 說道:

    你够晒HAPPY啦,早上一条虫,晚上一条龙,哼~

  3. 家偉 說道:

    GAP頭們再見,,!!

  4. Tony 說道:

    達光話唔系我的愛人 系我愛的人…………

  5. 小光 說道:

    有冇包五蚊利是??

  6. Edward 說道:

    都話無利是封lor,俾唔到….

  7. ╒ ║哈╮蜜瓜╠ 說道:

    達光(相信你唔介意我咁叫你GE)…你都係親手俾我LA..就2月3號LA~^^只有綠茶GE感覺…的確..但係我都飲到有少少暈..HOHO..

  8. johnny 說道:

    我覺得真係飲綠茶咁…除左有一杯…唔知我係米自己落錯左…好似成杯黑排咁既味

  9. Helen 說道:

    我凸… 人地生日好地地.. 點解係要提我je !!!

  10. 小光 說道:

    證明你地位重要啊倫哥!!

  11. Edward 說道:

    點解啊超要強調 "達光(相信你唔介意我咁叫你GE)" ?

  12. 小光 說道:

    so shy~~

  13. ╒ ║哈╮蜜瓜╠ 說道:

    因為之前叫佢PK光..見你地都叫佢達光, SO我費時成日都叫佢去PK LO..^^"

  14. ╒ ║哈╮蜜瓜╠ 說道:

    PS. "相信你唔介意我咁叫你GE" 係因為好似淨係得男仔咁叫佢LO~

  15. Edward 說道:

    佢pk開,,點叫都無所謂,,,,,, so shy..

  16. Jane 說道:

    我都好有謝c宴ge感覺…因為又係無食野…狂噁..頂!!點解我後尾飲個d都吾覺得淡ge><

  17. Edward 說道:

    因為同你玩個兩個將佢溝浓了…

  18. ╒ ║哈╮蜜瓜╠ 說道:

    AR靜, 你要錫住自己先得GA..><

  19. Jane 說道:

    of coz…最艱難ge時候已經過左..我依家no need la^^

發表留言